
Powiadomienia SMS o e-receptach oraz e-skierowaniach
Wszystkich naszych pacjentów zachęcamy do założenia Profilu Zaufanego oraz logowanie za jego pomocą na swoje Internetowe Konto Pacjenta (IKP). W IKP widoczne są wszystkie wystawione e-recepty oraz e-skierowania wraz z kodami PIN. Ponadto funkcjonalność portalu jest systematycznie rozwijana, w przyszłości dostępne będą tam karty informacyjne z pobytów szpitalnych.
Za pomocą Internetowego Konta Pacjenta możliwa jest aktywacja powiadomień SMS lub e-mail wysyłanych w momencie wystawienia e-recepty / e-skierowania. Aby aktywować funkcjonalność, po zalogowaniu na portalu klikamy zakładkę “Moje konto”, następnie “Edytuj moje dane”, i na dole strony odnajdujemy “Powiadomienia z Internetowego Konta Pacjenta”, gdzie wybieramy kanał komunikacji SMS / e-mail.

Jak złożyć deklarację wyboru lekarza rodzinnego?
Warunkiem koniecznym do korzystania ze świadczeń zdrowotnych naszej przychodni, jest złożenie deklaracji wyboru lekarza rodzinnego / pielęgniarki / położnej.
Pacjenci pozostający w opiece innych gabinetów podstawowej opieki zdrowotnej nie muszą dokonywać żadnych formalności w swoich dotychczasowych przychodniach.
Deklarację wyboru naszej przychodni można złożyć na 3 różne sposoby:
- poprzez wypełnienie druku wyboru lekarza / pielęgniarki na miejscu w przychodni
- poprzez wypełnienie formularzy dostępnych na naszej stronie, wydruk i dostarczenie drogą pocztową, osobiście, lub przez osoby drugie
- całkowicie elektronicznie za pomocą Internetowego Konta Pacjenta, po zalogowaniu przy pomocy Profilu Zaufanego, klikamy zakładkę “Moje konto”, odnajdujemy akapit – “Twoja Podstawa Opieka Zdrowotna”, a następnie klikamy “wypełnij deklarację”, osobno dla lekarza i pielęgniarki. Wypełniony wniosek po podpisaniu profilem zaufanym zostanie przekazany do naszej przychodni